tisdag 6 juni 2017

Jag önskar alla en riktigt bra nationaldag


Trevligt nationaldag på er allihop, eller vad man nu säger. Att fira nationaldagen är ju ett relativt nytt fenomen så jag vet inte riktigt vad som gäller. Vi har inga planer på att delta i något officiellt firande utan vi tänkte bara ta det lugnt och njuta av ledigheten. Barnen kommer hit en sväng och käkar lite lunch. Om det vackra vädret håller i sig funderar jag på att föreslå en utflykt till ett vackert naturreservat här i närheten, men våra gäster kanske är för trötta för en sådan eskapad. Jag ska i alla fall lägga fram förslaget så får vi se vad som händer. Ha en riktigt bra dag och passa på att njuta av ledigheten 😊. 

1 kommentar:

  1. Tack, detsamma :)
    Vi har ju ingen tradition, än, att fira vår nationaldag, som norrmännen t ex,
    så jag gör som du och njuter av den lediga dagen.

    Ha det gott!
    Birgitta

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.